יום שבת, 31 במרץ 2012

עונה 4, פרק 9:


בקרוב.


בינתיים, אפשר לחזור להתחלה, או לקפוץ לעונה 5.

תגובה 1:

  1. מי שקורא את העדות הזו היום צריך לחגוג איתי ועם המשפחה שלי כי הכל התחיל כבדיחה עבור אנשים מסוימים ואחרים אמרו שזה בלתי אפשרי שאני נשוי כבר שש שנים לאף ילד חוץ מהרופא אמר שיש לי ספירת זרע נמוכה אז אשתי מבקשת להתגרש, היא הייתה חולה ועייפה בהיותי איתי ניסיתי כמיטב יכולתי אבל שום דבר לא חשבתי שלא אראה אותה שוב עד שפגשתי חבר ותיק שלי שסיפר לי על קוסם בשם ד"ר אלאבה, היא נתנה לי את כתובת המייל שלו ומספר הטלפון הנייד שלו. יצרתי איתו קשר והוא הבטיח לי שאשתי תחזור אליי תוך שלושה ימים אם רק אהיה מוכן לשלם את המיסים שאשתף איתם פעולה ליום אחד בלבד והוא הכין לי כישוף אהבה ותרופה אחרונה והוא אמר לי ש . אשתי תחזור. בבוקר שמח מאוד, אשתי באה בוכה והתנצלה ואמרה שזה מעשה השדים, אז עדיין נדהמתי מהנס הזה, לא יכולתי לדמיין את זה, אבל ברגע שסיימתי לכתוב, חודשיים לאחר מכן אשתי נכנסה להריון זה היה כמו נס אז אל תתביישי כי הוא עשה את זה בשבילי ואני מאמינה שהוא יכול לעשות את זה גם בשבילך. אם אתה צריך את עזרתו, אתה יכול ליצור קשר עם המייל שלו: dralaba3000@gmail.com, WhatsApp / viber עם מספר הטלפון שלו: +1(425) 477-2744 ד"ר אלאבה מטפל גם ב: פוריות, HIV / איידס, הרפס 1/2 , סרטן אם את רוצה להיכנס להריון

    השבמחק